10/07/2009

Jamuan Hari Raya



Assalamuaalaikum dan selamat sejahtera..

Alhamdulillah.. Ramadhan telah berlalu dengan pantas, kini Syawal merangkak perlahan menuju Dzulkaedah... Namun masih terasa kehangatan Ramadhan yang ditinggalkan hampir 1/2 bulan yang lalu, mungkin kesan Ramadhan al-mubarak penuh barakah.

05 Oktober 2009, sekali lagi Kelas Pendidikan Khas Bermasalah Pembelajaran SMK Meranti telah mengadakan jamun hari raya bagi meraikan pelajar-pelajar, serta guru-guru yang selalu memberikan "support" serta dorongan yang jitu. Jamuan ini juga diadakan sempena meraikan pekerja-pekerja sekolah ini yang telah banyak membantu serta sering menghulurkan bantuan tanpa banyak bicara.
.




Alhamdulillah segalanya berjalan seperti yang dirancang dengan penuh kemeriahan, walaupun seorang daripada kami iaitu Cikgu Eiap Ney Fah tidak dapat bersama kerana bercuti (bersalin). Walaupun begitu kami tidak melupakan beliau. Pada majlis ini Pengetua, guru penolong kanan hadir menjamu selera serta memeriahkan majlis tersebut.


Saya bagi pihak Pengurusan Kelas Pendidikan Khas ingin mengucapkan ribuan terima kasih kepada semua guru, pihak pentadbir, staf sokongan serta pekerja yang telah bersama-sama menghidupkan majlis ini.


Terima kasih daun keladi, nanti kita buat jamuan lagi.



Ikhlas dari :

Admin

No comments: